به خاطر چی seo اهمیت دارد؟
نوشته شده توسط : th5t

متد های ساخت مطلب نو پارت اول

متاسفانه در این روزها اکثر تارنما ها به ویژه وب تارنما های تازه کار به جای ایجاد محتوای جدید اقدام به کپی برداری از نوشته تارنما های دیگر میکنند . بسیاری از این افراد نمیدانند که چگونه میتوانند مطلب جدید و اختصاصی خود را ساخته و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه تولید متن نو کاری سخت و وقت گیر است اقدام به کپی کردن از سایر پایگاه ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در تارنما  گوگل درحال جستجوی یک مطلب خاص باشید اما در چندین وب سایت مختلف که از رتبه های گوگل باز کرده اید ، متن های یکسان و بدون ذره ای تغییرات مشاهده کنید ! حتی در بسیاری از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک فایل باشید و لینک آن در پایگاه اولی که مشاهده کرده اید دچار مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که همین لینک دقیقا در سایت ها های مختلف کپی شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید مطلب دلخواه خود را بیابید.

روش های تشکیل محتوای جدید بخش دوم
تولید مقالات جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از رو نوشت استفاده کردن محتوای تهیه شده توسط سایرین دور کرده و به فکر ایجاد مطلب جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن مطالب وب سایت های دیگر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای تخصصی و املایی احتمالی ، و ایجاد مطالب جدید و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به ایجاد مطالب جدید  کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به مطالب نوشته شده توسط خودتان کنید .



انجام مصاحبه های تخصصی
مصاحبه یکی از موارد مورد علاقه مخاطبین است و تجربیات نشان میدهد که همیشه از مصاحبه استقبال خوبی می شود.
 مصاحبه با انسان های موفق میتواند یکی از راه های نوشتن نوشته جدیدباشد.

این محتوای توسط پایگاه طراحی سایت اراک گردآوری شده است.


ایجاد تمپلیت تارنمای به گونه مناسب بخش 3

به کاربردن تصاویر بهینه در تم
یکی از اصلی ترین موضوعات ساخت قالب ، استفاده از تصاویر با کیفیت اما سبک میباشد. امروزه گرافیک در پایگاه های مختلف نقش بسیار اساسی را ایفا میکند اما استفاده از هر تصویری به صرف گرافیک قابل توجه توصیه نمیشود زیرا بعضی از تصاویر وزن بالایی داشته و باعث کم شدن سرعت بارگذاری صفحات تارنما میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای قوی ای مانند  XAT image optimizer استفاده کنید و حجم تصاویر خود را بدون از دست دادن کیفیت ، کاهش دهید تا برای استفاده در تم صفحاتتان مفید باشد.

به یاد داشته باشید یکی از اصلی ترین قسمت های ایجاد تارنمای مبحث کدنویسی template ست . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند قالب پایگاه  تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  قالب تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

 

این مطلب به دست مرکز طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: